۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

اخراجی های دو


شنیدم که اخراجی های دو ۸,۵ میلیارد فروش کرده، داشتم فکر میکردم که کاش ایران بودم یه جوری این آقای انتلکتوئل نو رو که به قولی اسلحه و تیغ و کنار گذاشته حالا دیگه به فیلمسازی مشغوله رو میدیدم و یه دیزی دونفره باهم میخوردیم و بهش میگفتم: میدونی چیه حاجی فکر نکن خبریه و حالا دیگه بدل شدی به اسپیلبرگ ایران چون که فیلمت ۱۷ برابر سرمایه گذاری فروش کرده. بدون که مردم بیچاره و افسرده ما دنبال یه چیزی میگردن که یه کم از این نکبت و بدبختی که دامن گیرشون شده دورشون کنه. اونم معجزۀ تو نبوده، بلکه کار این بازیگرای جور واجوری که تو این فیلم بازی کردن بوده که گاها هم اینقدر بی ربط کنار هم ارنج شدن که حتی از لحاظ سبک کاری به هم نمیخورن، درسته که همه تیکه ها و متلکهای تو فیلم دست صدم و گاها بیمزست ولی وقتی که با ادا و اطوارهای اکبر عبدی و امین حیاتی و محمدرضا شریفی نیا مخلوط میشه، میشه کر کر خنده، مطمئن باش که اگه مردم ما خنده براشون این قدر ضروری نبود و میتونستن برن فیلم داریوش مهرجویی ببینن هیچوقت در گیشه سینمایی که اخراجی های دو رو اکران کرده اینقدر شلوغ نمی شد. حاجی چشماتو بشور جور دیگر بنگر.
وزیر احتمالی دولت دهم!!!
راستی دفتر نشریه تو هنوز داری؟ هنوزم توش سنگر بندیه؟
یا اینکه مدرنش کردی با بخشی از این عایدی؟؟ به فکر مردم بدبخت و کرکی هم هستی یا که تو هم در فکری که پولهارو مثل اربابان قدرت
از مرز خارج کنی؟؟؟
حاجی کارگردانیت که مصادره ای نیست؟؟؟ ها؟؟؟
تو اون کتاب چگونه کارگردان شویم چه راهنمایی های دیگه ای کرده؟؟ راجع به اینکه اگه آدم یه شبه میلیاردر شد با پولش چیکار کنه هم چیزی نوشته؟؟
امید وارم که لااقل خونده باشیش!!

هیچ نظری موجود نیست: