۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

نیو انتلکتوئل از نوع ایرانی

همین الان دارم از وب گردی برمیگردم!!
رفته بودم یه سری به وبلاگ این آقای انتلکتوئل جدید بزنم. دیدم که یه عده ای پیغام گذاشتن که حاج مسعود مبارکه خوندیم که داری وزیر ارشاد میشی مبارکه، یه عده ای هم نوشته بودن که حاجی نکنه که وزارت رو قبول بکنی که ما همین یدونه کارگردان رو داریم و اگه قبول کنی کار دنیای سینما میخوابه.

با خودم فکر کردم که این قماش همه سروته یه کرباسن، اون از آقا که تا سی سال پیش روضه خون هم قبولش نداشتن، الان میگه عزیزان اگه حتی عکس من رو هم پاره کردن شما خود دار باشید. مرتیکه فکر کرده پسر خداست نمیدونه که هنوز تو وجود خود خداش هم بحثه و طرف خودش بعد میلیونها سال خودش رو هیچ جور نتونسته ثابت کنه، این از رئیس جمهور منتصبش که تا چهارسال پیش اگه میرفت زنگ خونه مردم رو میزد مردم میگفتن نداریم فکر میکردن نون خشکیه دمپایی پاره میخواد حالا میخواد جهان رو مدیریت بکنه، این هم از این مسعود خان دهنمکی که یه فیلم در پیت ساخته اونم همش با بداهه گویی بازیگران درخشان سینما حالا امروز میخواد بشه وزیر ارشاد احتمالا فردا پس فردا هم لابد میخواد به خانم کلینتون بگه یا روسری یا توسری!!!!

به این میگن نارسیسیسم سیاسی
این دقیقا همونه که داره پایان نامه من میشه

هیچ نظری موجود نیست: