۱۳۸۸ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

شفاف نیستی آقای نیو انتلکتوئل!!!


باز هم بر اساس اون عادت مازوخیستی به دیدن وبلاگ این آقای فالانژ قدیمی و انتلکتوئل هزاره سوم مسعود دهنمکی رفتم!! در پست یکشنبه نامه مطلبی راجع به عدالت نوشته بود که حسابی حرصم رو در آورد براش نوشتم که:
از دکتر خزعلی یاد بگیر که چه مردونه و شجاع سخن میگفت!! با اینکه میشناسمت و میدونم که این چیزایی که مینویسی طرف چه کسانی رو میگیره ولی این عدم شفاف سازیت اعصابم رو خرد میکنه!!
آقای نیو انتلکتوئل یا رومی رومی یا زنگی زنگی!!
بگو که منظورت از اجرای عدالت چیه! بگو که منظورت به زیر اخیه کشیدن بسیجی ها و گاردی هایی که به جان و مال بچه های مردم دست درازی کردن و بچه های مردم رو تو زندان ها به شنیع ترین وجه مورد تجاوز جنسی و روحی قرار دادند نیست!! بلکه منظورت اینه که رحیم مشاعی نباید پست بگیره!!
بگو که به اشتباهات کسی که به جای رهبر نشسته و برای مردم تصمیم میگیره فکر نمی کنی و اون رو پسر خدا میدونی بلکه همه تفصیر ها رو به گردن افرادی مثل موسوی و کروبی میندازی و براشون با اینکه حق شون خورده شده حقی جز اشد مجازات قائل نیستی!!
بگو که در جمهوری اسلامی همه باهم برابرند ولی بعضی ها از بعضی های دیگر برابر ترند.




حالم از هرچی دو دوزه بازه بهم میخوره!! این آقای انتلکتوئل هزاره سوم فکر میکنه که با این عدم شفاف سازی و کلی صحبت کردن میتونه مخاطبین زیادی رو به خودش جلب کنه ولی نمی دونه که پرونده ایشون تو جریان های انصار و حزب الله زیر دست همه مردمه!!
این آقا فکر میکنه خودش رو با این ادا و اطوارها میتونه به عنوان یه آدم جدید به نسل جدید بعد انقلاب قالب کنه تا تو صحنه های سیاسی هم جای خودش رو باز کنه این آقا خیز برداشته برای پست هایی که بتونه بعد خودش ر و تو عرصه سیاسی مطرح کنه و بدین وسیله اون حس خود کم بینی خودش رو ارضاء کنه و به خودش ثابت کنه که من هستم و میتونم حالا به هر طریقی و به هر وسیله ای.

هیچ نظری موجود نیست: