۱۳۸۸ شهریور ۷, شنبه

مرگ بر متجاوزین به حقوق حقه مردم!



صبح شنبه ست از شب کاری برگشتم خونه! خسته و کوفته با هزار ذوق وشوق بعد دوازده ساعت کار لپ تاپم رو باز میکنم، به این امید که یه خبر مسرت بخش بخونم تا این روحیه وامونده یکم بیاد بالا به خودم و آینده هموطنام امیدوارشم، اولین سایتی رو که وا میکنم یه خبر تاثربرنگیز همه انرژیم رو از بین می بره یه فیلم از ایران توشه که نشون میده که تو اصفهان یه پسر از بالا پل عابر خودش رو انداخته وسط خیابون و مغزش متلاشی شده از عصبانیت و استیصال دلم میخواد سرم رو بکوبم به دیوار نوشته که جوان پس از دستگیری توسط وزارت اطلاعات و تجاوز دوباره تحت تعقیب قرار میگیره و فرار میکنه و خودش رو از بالای پل میندازه پایین!
با این که به هیچ موجود خیالی و واهی اعتقاد ندارم دلم میخواد داد بزنم و بگم آخه خدا، امام زمان، محمد، علی ببین که پیروان و مومنینت چه به روز هموطنهای خودشون میارن!!
آخه گیرم که اینها مسلمون نیستند، گیرم که محارب هستند! به شما کی اجازه داده که بجای خدا تصمیم بگیرید!! کی مشروعیت شما رو به رسمیت شناخته!! کدوم خدا زیر برگه ماموریت شما رو امضا کرده!

هیچ نظری موجود نیست: