۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

عکس یادگاری!!!!


آقای خامنه ای

شنیدم در روز تنفیذ شازده (منظورم آقازاده احمدی نژاد است -گویا ایشان گفته بودند که باشما رابطه فرزندی دارند-) با اشاره به اعتراضات میلیونی مردم ایران بعد از کودتا گفته ای : " این تظاهرات خیابانی تقلید مغلوط و کاریکاتور انقلاب 1357 است."

خواستم به شما چند نکته را تذکر بدهم.

اول از همه اینکه این تظاهر کنندگان جدید، فرزندان همان انقلابیون دهه پنجاه هستند. اگر اینان را شماطت کنید، انقلابیون دهه پنجاه را شماطت کرده اید.

دوم اینکه از هر لحاظ این جنبش برتر از انقلاب پنجاه و هفت بود چه شما بخواهید و چه نخواهید. این را تاریخ به نوبه خود بعد ها ثابت خواهد کرد.

ولیکن تنفیذ احمدی نژاد و طرفداری شما طبعا از ایشان بسیار به کاریکاتور شباهت بیشتری داشت.
در مراسم تنفیذ که معمولا باید با شرکت سیاسیون و متنفذین احزاب صورت میگرفت، شرکت مربیان تیمهای ملی ورزشی از جمله افشین قطبی، حسین رضازاده، تاج، مایلی کهن، و تعدادی از بازیگران و دست اندر کاران فیلمهای کمدی و جنگی که به عقیده من به اجبار به این مراسم کشانده شده بودند حائز اهمیت است.
ریاست جمهوری که با هلیکوپتر از دفتر کار خود میدان پاستور به مجلس شورای اسلامی می آید را چگونه میتوان توجیح کرد؟؟
ایشان که حدود چهار سال پیش به خاتمی ایراد میگرفت که از مردم فاصله گرفته است و بعد هشت سال تازه یکبار در شهر در ترافیک شهری گیر افتاده و درد جامعه را لمس کرده چرا با بالگرد فاصله حداکثر چند کیلومتری تا میدان بهارستان را طی میکند.

میخواهد اشرافیت جمهوری اسلامی را به رخ غرب بکشد، یا اینکه از ترس جمعیت معترض درون خیابان است؟؟

شما چطور؟ آیا کاریزمای نداشته اتان برای شما عقده ایجاد کرده که هرچه میکنید نمیتوانید برش سلف خود را به منصه ظهور بگذارید و چنین است که از حقیردیکتاتوری نالایق حمایت میکنید که حرف شما را بخواند و بدینوسیله میخواهید جذبه نداشته خود را به رخ دیگران بکشید، برش خود را نشان دهید. شاید هم واقعا جاهل به امور مملکت و سیاستید و نمی دانیدکه چه میکنید و یا خود نیز آنچنان که گروهی میپندارند عروسک خیمه شب بازی آقایان هستید!!!

۱ نظر:

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»