۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

سخنان ضد هولوکاست احمدی نژاد و موضع گیری دوباره جهان در برابر او!

نمیدانم که گفتن این سخنان درست پنج روز قبل از سفر حضرت آقا به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل چه معنی دارد!
بعضی وقتها دوست دارم که کاش می توانستم روزنامه فردا را یک روز قبل بدست بیاورم. احتمالی که هم اکنون میدهم این است که این سخنان جهان را بر انگیخت و تظاهرات ضد احمدی نژادی را در سراسر جهان از طرف لابی های صهیونیستی دامن زد! مگر تاکنون اینگونه نبوده؟ مگر تابه حال تمام فریاد آزادی خواهی مردم را این دیکتاتورهای کوچک در داخل لوس نکرده اند و از آن بهره برداری سیاسی نکرده اند؟
ولی اینبار که به زوال عمر این دیکتاتوری نوع اسلامی میرسیم احتمالا تفاوت خواهد داشت!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

dorost migi, ama donya ham dige be lusi in ezharat pey borde, baraye mardome ami inja ke in ezharat kamelan biahamiyate, baraye unhayi ke chizi mifahman ham dige dare dasteshun ru mishe, kama inke ba inke ALEF NUN be ghast in harfa ro zad ke nazare resaneha ro be samte in harfa jalb kone bejaye motarezin, ama didim ke aksare resane ha tajamoe motarezin ro baztab dadan, in zange khatare baraye ALEF NUN o team esh, ama inha az inchiza ziyad dars nemigiran, ghorbanat mahdi

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»