۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

انتخابات

امروز رفتیم هامبورگ و برای انتخابات ریاست چمهوری ایران رای های خودمون رو به صندوق ها ریختیم، یکی جلوی در میگفت توی برگه تعرفه روبروی محلی که اسم نامزد مورد نظر رو باید وارد کنیم یه کادری هست که باید کد انتخاباتی فرد مورد نظر رو هم وارد کنید.
ولی کدی توی لیست نامزدها نوشته نشده.
برای جلوگیری از تقلب روی محل کد خط بکشید چون امکان تقلب وجود داره.
باور نکردم
رفتیم تو و دیدم که درست به همون صورت که ایشان گفته بودند بود. از قرار معلوم کد احمدی نژاد 44 بود و شماره ردیف موسوی 4 و کد او 77 که خوب خیلی از دوستان به دلیل نبودن کد و گیج شدن شماره ردیف آقای موسوی رو به جای کد ایشان وارد کردند که البته با گذاشتن یک 4 دیگه در کنار آن میشود کد احمدی نژاد که به دلیل نخواندن کد با شخص رای باطل میشود.
البته با چیزی که من از انتخابات میشناسم و تجربه ای که در انتخابات مجلس به عنوان ناظر پلیس در انتخابات دارم، اگرنیت به تقلب باشد دیگر هیچ بنی بشری نمی تواند از آن چلوگیری کند.
فضای شمارش آرا به حدی بی درو پیکر است که افراد شمارش کننده حتی با جهت گیری سیاسی خود میتوانند در آن دخالت کرده و آرا را به نفع شخص دیگر بخوانند. و یا کسی که در آخر شمارش برای افراد رای را میشمارد میتواند وقتی که شما میخوانید موسوی او جلوی اسم احمدی نژاد علامت بزند.

به هر حال بوی خوبی از رای گیری به مشام نمیرسید. ضمن اینکه هدف من اصولا تمام تلاش برای انتخاب نشدن مجدد احمدی نژاد بود و به نظر من این تنها کاری بود که از دست من برمیآمد.
حال باید منتظر بود!!!!!

هیچ نظری موجود نیست: