۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

هوس!!!


معمولا وقتی خوابم میاد و ایده ای هم تو سرم هست که میخوام بپرورونمش اینجا یه چیزی مینویسم و پیش نویس میذارم یعنی اینکه شما نمیتونید بخونید و من فردای اون روز سر فرصت می تونم غلط های املایی و دستوری خودم رو اصلاح کنم، ولی نمی دونم که تو این شب بخصوص چی تو ذهنم میگذشته و چی میخواستم بنویسم تنها چیزی که یادم میاد اینه که خواب بودم بیدار شدم لپ تاپم رو روشن کردم و توی عنوان اون نوشتم هوس و بعد دوباره خوابیدم!و الان هرچی فکر میکنم میبینم که اصلا یادم نمیاد که قضیه چی بوده فقط حدسی که میزنم احتمالا یه بریده داستان تو ذهنم بوده! امیدوارم که رویاهای شبانه و یا مدیتیشن بتونه بهم کمک کنه که یادم بیفته! هرچی که بوده خیلی جالب بوده که تو خواب و بیداری مجبورم کرده که این تیتر رو براش انتخاب کنم!!این عادت گندیه که از نوجوانی دارم تو خواب شعر میگفتم بعد سعی میکردم که بلند شم و اون رو ثبت کنم ولی تنبلی می کردم و میگفتم که یه چند بیت یا یه دو بیتی که دیگه این حرفارو نداره فردا بلند میشم و ثبتش میکنم ولی صبح یادم میرف ! احتمالا از این به بعد این اشتباه رو تکرار نخواهم کرد.

هیچ نظری موجود نیست: